CATEGORII DE PRODUSE
Cosul tau

Livrarea si plata comenzilor - Evog

CAT DUREAZA LIVRAREA?

In mod normal livrarea comenzii se face direct la dvs. acasa in termen de 1-7 zile lucratoare. 

Sunt anumite produse care vin din depozitul furnizorului sau anumite produse care sunt croite de catre noi, iar termenul de livrare poate ajunge pana la 7 zile lucratoare.

In momentul in care predam comanda catre firma de curierat veti primi email de confirmare (verificati si casuta SPAM/JUNK), iar in urmatoarele zile lucratoare (exceptand weekend-ul) curierul va livra comanda, cu telefon in prealabil.

Dar in perioadele aglomerate intre lunile septembrie - decembrie perioada de livrare poate fi intre 2-10 zile lucratoare.

Comenzile din afara Romaniei se livreaza intre 2-10 zile lucratoare.

In cazul in care doriti sa faceti modificari ale comenzilor dvs. cum ar fi metoda de plata, adresa de livrare, sau a unor produse, termenul de livrare se poate prelungi.

CAT COSTA TRANSPORTUL?

  • pentru comenzi cu valoare mai MICA de 250 lei costul livrarii este de 15 lei in toata Romania.
  • pentru comenzi mai MARI de 250 lei livrarea este GRATUITA.
  • pentru comenzile din strainatate, costurile de livrare se calculeaza automat in pagina de finalizare a comenzii, in functie de greutatea comenzii si tara de livrare.
  • costurile livrarii se calculeaza automat in pagina de finalizare a comenzii.

- Comanda va fi expediata din depozit intre 1 si 3 zile de la plasare (valabil pentru zilele lucratoare si pentru comenzile cu stoc disponibil). Sunt cazuri exceptionale in care, din cauza unor erori de inventar / descoperirea unor produse cu defect, acest termen poate fi prelungit. In aceasta situatie clientul va fi sunat de catre un operator al magazinului pentru informare si pentru oferirea unor solutii alternative. 

- In fiecare zi lucratoare, curierul preia coletele din depozitul nostru pentru a le transporta in depozitul curierului de unde vor iesi spre livrare in ziua urmatoare. La expedierea comenzii din depozitul nostru, clientul va primi pe adresa de e-mail din comanda un mesaj de confirmare a expedierii coletului (e-mailul poate intra in sectiunea de Inbox sau de Spam a e-mail-ului) dar si un SMS de confirmare a expedierii comenzii.

- Din depozitul curierului coletele sunt expediate in toata tara. Coletele vor fi livrate in aprox. 1-3 lucratoare din momentul preluarii din depozitul magazinului. 

- In dimineata zilei de livrare clientul va primi un SMS in care ii va fi comunicat intervalul orar de livrare, numarul de telefon al agentului si alte informatii despre colet. Fiecare agent curier are, zilnic, un anumit traseu de parcurs, drept pentru care, daca in locatia dvs. ajunge zilnic in jurul orei 16 el nu va putea sa isi schimbe traseul pentru a putea sa va faca livrarea la ora 9.

- Cu 10 - 20 minute inainte de livrare agentul curier va contacta clientul la numarul de telefon din comanda pentru verificarea disponibilității și stabilirea locației de livrare. Daca clientul nu raspunde la telefon / numarul de telefon nu este corect curierul nu va face livrarea. Coletul nu va fi returnat ci va fi depus in depozitul GLS din zona respectiva. Pentru o noua livrare clientul va trebui sa contacteze curierul la numarul de telefon din SMS-ul primit sau sa contacteze un operator al magazinului pentru reconfirmarea posibilitatii de livrare sau pentru oferirea unor date suplimentare. Dupa oferirea acestor informatii coletul va fi pus spre livrare in aprox. 1-2 zile lucratoare. De mentionat este faptul ca pachetele trimise prin GLS nu pot fi preluate din depozitul curierului deoarece acesta nu ofera un program de lucru cu publicul.

- La livrare, in schimbul sumei ramburs (daca este cazul) agentul curier ii va preda coletul clientului insotit de o chitanta. Clientul are obligatia sa verifice daca suma de ramburs inscrisa pe eticheta coletului este aceeasi cu suma ceruta de curier / cu suma de pe chitanta. Curierul nu ofera posibilitatea de a deschide coletul la livrare inainte de plata. Pentru orice reclamatii ulterioare avem rugamintea sa luati legatura cu un operator al magazinului.


LIVRAREA IN STRAINATATE ( Livram in toate tarile din Uniunea Europeana)


ATENTIE:

Costurile de transport se calculeaza automat in pagina de finalizare a comenzii, in functie de greutatea comenzii si tara de livrare.

Comenzile internationale se pot achita doar in avans cu cardul online pe site deoarece firmele de curierat nu accepta plata ramburs pentru comenzi externe.


IMPORTANT:

Pentru comenzile externe se accepta doar numar de telefon din tara respectiva, curierii nu va pot contacta pe numere de Romania si nu vor livra comenzile.

Pentru comenzile externe ce vin retur pentru numar de telefon gresit sau adresa gresita, la rambursarea banilor se retine taxa de transport.

In majoritatea tarilor europene curierii nu va contacteaza telefonic pentru livrarea coletelor datorita politicii GDPR, acestia incearca livrarea direct la adresa, in cazul in care nu sunteti acasa, acestia va lasa notificare iar coletul il predau la Parcel Shop, de unde il puteti ridica personal.

PLATA COMENZILOR:

Pentru a achita produsele comandate pe CumparaMisim.ro ai la dispozitie mai multe optiuni:

1. Plata numerar sau ramburs

Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii, in numerar si in moneda nationala (lei) catre curierul care efectueaza livrarea. Chitanta va fi emisa de catre curier.

2. Plata online cu cardul integral prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).

Daca ati ales metoda de plata "Online prin card bancar" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

  • Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
  • "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

3. Plata prin OP (Transfer Bancar)

Dupa ce veti introduce toate datele legate de livrare si veti apasa butonul "Trimite comanda" vi se vor afisa detaliile pentru efectuarea platii prin transfer bancar.

La detaliile platii va rugam sa specificati id-ul comenzii pe care-l veti gasi in copia comenzii de pe email, sms sau in pagina ce apare dupa ce ati trimis comanda.

Comanda dvs. va fi expediata dupa ce banii vor intra in contul nostru.

Produsele din comanda dvs. sunt rezervate timp de 7 zile. Daca nu s-a efectuat plata in acest timp, comanda va fi anulata.